مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان ترین ست شاه نشین ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شاه نشین ترمه از چه نوع پشتی تشکیل شده است؟
ست پشتی و کناره

شاه نشین ترمه ترکیبی از چند نوع پشتی و تشک ترمه است که با کنار هم قرار گرفتن آن ها فضایی سنتی و بسیار زیبا به ارمغان می آورد. این نوع پشتی در تنوع زیادی از طرح و رنگ با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان به سراسر کشور عرضه می شود.

شاه نشین ترمه از چه نوع پشتی تشکیل شده است؟

شاه نشین ترمه

همانطور که از نام این نوع پشتی ها مشخص است آن را بر روی تخت امیران یا پادشاهان قرار می دادند تا پشت آن تکیه کنند. اغلب شاهان نیز به صورت چهار زانو و راحت روی آن می نشستند. در واقع استفاده از این نوع پشتی های سنتی قدمتی دیرینه دارد. پذیرایی از مهمانان با این ست شاه نشین فوق العاده است و هر ایرانی اصیلی دوست دارد که یکی از آن ها را در فضای پذیرایی و مهمانی خود داشته باشد. چرا که این ست جهت میزبانی از مهمان و مجالس خودمانی مناسب است.

در گذشته که هنوز مبلمان ها در فضاهای خانه و اماکن مختلف جایی نداشت. استنفاده از انواع پشتی های سنتی بسیار مرسوم بود.چرا که باعث راحتی مهمان نیز می شد. امروزهخ در اغلب استان های کشور به خصوص مناطق غربو جنوب کشور این نوع پشتی ترمه مورد استقبال قرار گرفته است. در بازار آن را می توان با انواع کیفیت های پارچه ترمه و انواع کیفیت دوخت و مواد داخلی خریداری کرد.

از زمان قاجار از این سرویس استفاده می شده است و در چند سال اخیر نشیمنی پرطرفدار در بین مردم شده است و به عنوان مبلمان سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در فرهنگ ما ایرانیان طرح ترمه جایگاه ویژه ای دارد و در ساخت و تهیه انواع محصولات چه سنتی و چه مدرن از این طرح زیبا استفاده می شود.

خرید ست شاه نشین برای افرادی بهترین پیشنهاد است که دوست دارند فضایی سنتی و کلاسیک را در خانه خود تجربه کنند. این محصول را می توان در انواع طرح ها و رنگ ها خریداری نمود. یکی از ویزگی های این نوع پشتی آن است که می توان رنگ آن را با رنگ سای وسایل و دکوراسیون منزل از جمله مبل و چرده و فرش ست کرد.

از ست شاه نشین در آلاچیق ها، رستوران سنتی و قهوه خانه، در اتاق شاه نشین، محل کار، هتل ها، مسافر خانه ها، کنج های سنتی و منازل استفاده می شود و در دکوراسیون های زیبا و لوکس به چشم می آید. با آنکه استفاده از مبل ها بسیار همه گیر شده ولی هنوز هم می توان نمونه ای از پشتی های سنتی از جمله پشتی ترمه را در خانه ها ایرانیان مشاهده کرد. در واقع پشتی ترمه توانسته جایگاه خود را در کنار مبلمان های متنوع حفظ کند.

یکی از دلایل بزرگ آن هم راحتی و آرامشی است که می توان از آن به دست آورد. رنگ فیروزه ای و سرمه ای این ست بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

شاه نشین ترمه

این مجموعه پشتی دارای یک عدد تشک ترمه و ۲ جفت پشتی مربع بع ابعاد استاندارد ۶۰*۸۰ و یک جفت پشتی لوله ای و همچنین یک جفت چشتی مثلثی شکل برای گذاشتن در دو طرف تشک است. افراد می توانند این ست را به صورت مجموعه ۵ تکه و یا ۷ تکه و یا حتی ۹ تکه که شامل یک جفت کوسن ترمه نیز می باشد سفارش دهند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید