مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار رومیزی ترمه میز گرد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت رومیزی ترمه میز خاطرهخرید رومیزی ترمه با ارزان ترین قیمتانواع طرح ترمه تولیدشده در بازارمرکز خرید رومیزی در تهران
ست رومیزی ترمه

میزهای گرد اغلب با نام میز خاطره شناخته می شوند که برای آن ها می توان از انواع رومیزی ها استفاده کرد. رومیزی ترمه میز گرد را زیبایی خاصی می بخشد و بزرگ تر بودن رومیزی ترمه سبب آویزان شدن رومیزی و زیبایی بیشتر آن می شود.

از انواع دیگر رومیزی که برای میز خاطره استفاده می شود می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • رومیزی ساتن
  • رومیزی گیپور
  • رومیزی مخمل
  • رومیزی هندی
  • رومیزی شانل

قیمت رومیزی ترمه میز خاطره

رومیزی چهارگوش ترمه

رومیزی که برای انواع میزخاطره تولید می شود مانند سایر رومیزی ها دارای تنوع در طرح و تراکم بافت است. اگر رومیزی از خود میز خاطره بزرگ تر باشد و حالت آویزان از میز داشته باشد زیبایی بیشتری خواهد داشت. امروزه می توان در بازار انواع مدل های مربع و گرد رومیزی های ترمه را برای میزهای خاطره خریداری کرد.

قیمت هر کدامشان بسته به تعداد رنگ و تراکم پارچه اولیه ترمه متفاوت خواهد بود. ترمه از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. رومیزی هایی که از جنس لطیف ابریشم اند همیشه در عین ظرافت و زیبایی بیشتر قیمت بالاتری نیز دارند.

خرید رومیزی ترمه با ارزان ترین قیمت

آیا می دانید خرید رومیزی ترمه را از کجا می توان انجام داد؟ آیا مغازه های کالای خانه و آشپزخانه تمام انواع مدل رومیزی ترمه را دارند؟

وجود نمایندگی های ترمه یزد در سراسر ایران سبب شده که به راحتی بتوان تمام مدل های رومیزی ترمه از رانر ترمه گرفته تا ست پذیرایی را به ر احتی در همین نمایندگی ها مشاهده نموده و خریداری کرد. ارزان ترین نوع ترمه ترمه نخی است که خریداران خاصی به دنبال آن هستند و اگر قصد خرید عمده و طاقه ای این نوع محصول را دارید می توانید از طریق مشاوران فروش مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط گرفته و سفارش بافت دهید.

انواع طرح ترمه تولیدشده در بازار

قیمت پارچه ترمه پلی استر

شاید بتوان نزدیک به صد مدل از طرح ترمه تولیدی در بازار نام برد. چرا که هر تولیدکننده و شرکتی دارای چند مدل بافت برای این پارچه هستند:

  • ترمه متری
  • ترمه قابدار

پارچه های ترمه سنتی در رنگ های مختلف تولید و بافته می شود تا سلیقه همه خریداران و مشتریان را به خود جلب کند. از هر دو مدل پارچه برای ساخت و تهیه انواع محصولات مصرفی و تزئینی می توان بهره برد.

برای هر کدام از این ترمه نیز چندین طرح طراحی شده و بافته می شود به طوری که خریداران با سلیقه های متفاوت که وارد بازار ترمه می شوند می توانن طرح مورد نظر خود را مشاهده نموده و خریداری کنند.

برای ترمه های متری اغلب از طرح های بته جقه و ترنج با شاخ وبرگ های ریزو درشت استفاده می کنند. طرح های قابدار نیز مانند بافت فرش دارای لچک ترنج و حاشیه در اطراف هستند که وجود طرح های متتنوعی از این نوع ترمه طرفداران بسیشتری را امروزه به دنبال خود کشیده است.

مرکز خرید رومیزی در تهران

قیمت ترمه های رومیزی

تهران به دلیل پایتخت بودن و مرکزیتی که دارد بیشترین تولدیدات و فروش محصولات را نیز در خود جای داده است. در واع حتی اگر تولید و ساخت محصولی در شهر های دیگر ایران باشد برای فروش بیشتر و دسترسی آسان تر به آن می توان در بازار تهران آن را پیدا کرد.

انواع رومیزی ها از جمله ترمه نمونه ای از این کالا ها هستند که هر چند در شهر یزد و اصفهان تولید می وشند، می توان دفاتر فروش آن ها را در تهران دید و به صورت تکی و یا عمده خریداری کرد. فروشگاه های فروش کالای خانه و آشپزخانه، فروشگاه های کالای خواب، فروشگاه های صنایع دستی نمونه ای از مراکزی هستند که می توان انواع محصولات ترمه را در آن جا مشاهده نموده و خریداری کرد. البته که برای خرید عمده سفارش از خد کارگاه و تولیدکننده بسیار مقرون به صرفه تر و بهتر برای مشتری خواهد بود. برای این منظور با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید