مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار ترمه|۳ نکته برای خرید بهترین ترمه با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه ایرانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟معروف ترین صنایع دستی در ایران
پارچه ترمه در تبریز

خریدار ترمه برای اطلاع از انواع پارچه ها و محصولات تهیه شده از این نوع پارچه سنتی می تواند به راحتی و از طریق این مجموعه با کارخانه ترمه بافی در استان یزد ارتباط مستقیم داشته باشد. ترمه نوعی پارچه قیمتی است که ازالیاف ظریف بافته می شود و امروزه یکی از زیباترین صنایع دستی ایران به حساب می آید. نقش هایبته جقه و سرو خمیده در این هنربسیار استفاده می شود. ترمه با طرح های متفاوت در مناطق مختلف ایران بافته می شود ولی ترمه یزد به دلیل طرح های خاص و زیبایی که دارد معروف است. نخ های ترمه ها در گذشته با گیاهان طبیعی مانند ریشه و ساقه و برگ درختان رنگ می شد اما امروزه ازرنگ های مصنوعی در رنگ آمیزی نخ ها استفاده می شود. همان گونه که بافت ترمه نیز توسط دستگاه صورت می گیرد.

ترمه نوعی پارچه اصیل و نفیس ایرانی است که برای صادرات می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چرا که کیفیت بالای این هنر و همچنین استفاده از طرح و رنگ متنوع و زیبا سبب شده همیشه مشتریان خاص خود را داشته باشد.

صادرات پارچه ترمه

ترمه ایرانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

رومیزی چهارگوش ترمه

این پارچه بافته شده بسیار ظریف جزو یکی از محبوب ترین صنایع دستی نفیس در حوزه نساجی ایران است. پارچه ترمه به پارچه ای ظریف اطلاق می شود ه از دو رشته نخ تارو پود تشکیل شده و بافت خاص این پارچه به گونه ایست که پود پارچه آزاد است. تراکم بافت آن زیاد است و برای دوخت انواع وسایل و لوازم کاربرد دارد. پارچه ابریشم طبیعی و پشم و کرک جزو بهترین نخ های به کار رفته در بافت ترمه است. همانطور که در گذشته این پارچه بسیار محبوب بوده و جزو پارچه های گران بها محسوب می شده، امروزه نیز ترمه ابریشمی جزو پارچه های لوکس به حساب می آید. ازجمله موارد مصرف پارچه ترمه امروزه عبارت است از:

  • لباس های ظریف
  • سجاده و جانماز ترمه
  • کیف و کفش های ترمه
  • پارچه رومبلی
  • انواع رومیزی و ست پذیرایی

مصرف کنندگان ترمه در گذشته اغلب اشراف و شاهزادگان بودندو امروزه هم طبیه متوسطو بالا بیشترین مصرف این پارچه را دارند که از این پارچه به عنوان هدیه در چشن های عروسی و رسمی و خانوادگی استفاده می کنند. پارچه ترمه به دلیل بافت خاصی که دارد از مقاومت نسبتا خوبی نیز برخوردار است و نسبت به سایر پارچه ها از دوام بیشتری نیز بهره مند است.

نور و رطوبت دو عامل مهم در ازبین رفتگی ترمه ابریشم هستند. قسمت هایتیره و سیاه ترمه نیز بیشتر در معرضاین آسیبقرار میگیرند. بید یکیدرگر ازعوامل تخریب این نوع پارچه است. اگر قصد دارید ترمه ابریشم اصل را مدتی در گوشه ای تاریک حفظ کنید باید ازنفتالین استفاده کنید. برای شست و شوی ترمه نباید ازمواد شوینده و شیمیایی استفاده کرد چرا که سبب آسیب می شود. بهترین روش برای تمیز کردن ترمه روش خشکشویی است.

معروف ترین صنایع دستی در ایران

صادرات رومیزی ترمه

یکی از بهترین نوع پاچه ابریشم، ترمه است که از بهترین کیفیت برخوردار است. از صنایع دستی که در قدیم و حتی امروزه بسیار در شهر یزد بافته شده و به فروش می شرسد می توان به ترمه اشاره کرد. این محصول دست باف بوده و بسیار ظریف و لطیف می باشد. اما امروزه اغلب نوع ماشینی ان در بازار وجود دارد که بسیار پرفروش نیز هست.

از پارچه ترمه برای تهیه انواع وسایل استفاده می شود وسایل تزئینی مانند رومیزی ها و یا وسایل کاربردی مانند کیف و کفش. سنتی بودن این پارچه سبب علاقه بسیاری از افراد به آن شده است. پارچه ای خاص با بافتی خاص به گونه ای که پود در پشت پارچه آزاد است. امورزه این محصول در بازارهای جهانی می تواند جایگاه خوبی داشته باشد. چرا که تنوع محصولات تهیه شده از این پارچه بالاست و هر کشوری بسته به نوع فرهنگ و سلیقه مردمانش می تواند از آن به خوبی استفاده کند. در واقع بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی خریدار ترمه هستند که باید با بازاریابی درست در کشور مقصد این محصول را به خوبی شناساند.

کیف ترمه زنانه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید