مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار انواع کیف آرایشی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید کیف ترمه سنتیبزرگ ترین تولیدکننده کیف ترمه در ایرانانواع کیف های سنتی ترمهارزان ترین قیمت کیف آرایشی ترمه لیست قیمت کیف آرایشی ترمهخریداران عمده کیف ترمه

خریداران انواع کیف های آرایشی ترمه را می شناسید؟ آیا می دانید این کیف ها از چه مدل هایی برخوردار هستند؟ قیمت عمده فروشی این محصول سنتی را می دانید؟

پارچه ترمه محصولی پر کاربرد و استفاده در بین صنایع سنتی و دستی است. به طوریکه تولیدکنندگان از این نوع پارچه سنتی انواع و اقسام محصولات کاربردی و پر استفاده را تولید نموده و به دست فروشندگان عمده می رسانند.

نمونه پرفروش از تولیدات پارچه ترمه کیف آرایشی ترمه است که در مغازه های مختلفی نظیر لوازم آرایشی، فروشگاه صنایع دستی، انواع کیف فروشی ها و غیره می توان مشاهده کرد.

کیف های کوچک و بزرگ متنوعی از این پارچه سنتی تولید شده و به بازارهای داخلی و همچنین خارجی نشسر عراقو افغانستان و ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی عرضه می شوند.

 

تولید کیف ترمه سنتی

کارگاه های تولید کیف ترمه و دیگر مشتقات از پارچه ترمه در شهرهایی نظیر یزد و اصفهان به فراوانی وجود دارد. کیف ترمه یکی از انواع پرفروش تولید شده از پارچه سنتی ترمه است که به دلیل تولید در اندازه های مختلف دارای قیمت های متنوعی نیزمی باشد.

این محصول به صورت دوختن و استفاه از چرخ خیاطی در کارگاه های کوچک و بزرگ توسط کارگران صورت می گیرد. استفاده از پارچه ترمه با کیفیت خوب و تراکم بافت بالا سبب تولید کیف های با کیفیت می شود. چرا که مهم ترین مواد اولیه در دوخت این محصول پارچه است.

پارچه های سنتی دیگری نیز هستند که می توان با استفاده از آن ها انواع کیف سنتی دوخت مانند پارچه جاجیم، پارچه گلی] پارچه پته، پارچه شعربافی و غیره… .

 

بزرگ ترین تولیدکننده کیف ترمه در ایران

اگر سری به کیف فروشی های شهرتان بزنید و از مرکز تولید میف ترمه سوال کنید قطعا شهرهای زیر را برای شنا اعلام می کنند که بزرگ ترین تولیدکننده کیف ترمه هستند:

  • تهران
  • مشهد
  • یزد
  • اصفهان

هم اکنون یزد که به عنوان شهر جهانمی شناخته شده است، یکی از یزرگ ترین تولیدکننده صنعت ترمه در ایران به شمار می رود. شهری که تمام محصولات ترمه را با برترین کیفیت و تنوع تولید نموده و به بازار های داخلی و جهانی عرضه می کند.

از مهم ترین علل جذب مشتری برای خرید کیف ترمه طرح های سنتی و بی نظیر همچنین استفاده از  رنگ های شاد و زیباست که سبب جلوه بیشتر این محصول شده است.

کوچک ترین گیف همان کیف آرایشی است و بزرگ ترین آن کیف کوله پشتی ترمه است که هر کدام خریداران و مشتریان خود را دارد. امامبیشترین فروش برای کیف آرایشی ترمه است که به عنوان جامدادی نیز قابل استفاده می باشد.

 

انواع کیف های سنتی ترمه

آیا انواع کیف های ترمه را می شناسید؟ آیا از نحوه تولید و دوخت آن ها اطلاع دارید؟ همیشه تنوع و مدل های فراوان از یک محصول سبب می شود که هم دسترسی افراد به ان کالا بیشتر باشد و هم فروش بیشتری از ان محصول را به ارمغان اورذ. صنعت کیف و کفش نیز یکی از این محصولات است.

افراد برای خرید انواع کیف می توانند به راحتی به باار و یا پاساژها مراجعه نموده و تنوعی زیاد از کیف ها را مشاهده نموده و خریداری کنند.

نوع پر فروش کیف، کیف های سنتی ترمه است که اغلب در شهرهای توریستی و گردشگری مانند شهرهای زیر فروش بیشتر خواهد داشت:

  • شهرهای شمالی ایران
  • تبریز
  • ارومیه
  • یزد
  • اصفهان
  • کرمان
  • شیراز

 

ارزان ترین قیمت کیف آرایشی ترمه

شخصی که به دنبال خرید تکی کیف است، سعی دارد که محصولی با کیفیت خریداری کند حتی اگر قیمتش کمی گرانتر از حد معمول باشد. اما این نوع خرید در بین تاجران و خریداران عمده وجود ندارد . آن ها اغلب به دنبال خرید کالا با قیمت ارزان تر هستند تا بتوانند با قیمت پایین تر و فروش بیشتر عرضه کنند.

کیف های ترمه نوع سنتی کیف است که امروزه به عنوان نایع دستی و گردشگری شناخته شده است. کیف های کوچک اغلب فروش بیشتری دارند چرا که هم جای کمتری می گیرند و هم می توان در همه جا از ان استفاده کرد هم مسافرت و هم مهمانی ها.

ار آن جا که خرید با قیمت پایین از دغدغه های هر خریداری است تولیدکنندگان کیف های ترمه و سنتی سعی در تهیه و آماده سازی این محصول با قیمت مناسب نموده اند.

کیف آرایشی ترمه ویا جامدادی ترمه با چند نمونه پارچه ترمه  تولید می شود که هر کدام قیمتی دارد. ارزان ترین آن پارچه ترمه پلی استر است. این پارچه به دلیل تراکم پایین و کیفیت خوبی که نسبت به هوع ابریشمی دارد در تولید و دوخت انواع کیف های ترمه به کار می رود.

ارزان ترین نوع کیف ترمه کیف آرایشی است که به دلیل کم تر بردن پارچه و کار کمتر ارزان تر از بقیه کیف ها می باشد.

 لیست قیمت کیف آرایشی ترمه

همه محصولات به دلیل تنوعی که در تولید دارند در قیمت های مختلف به فروش می رسند. کیف آرایشی ترمه هم از این امر مستثنی نیست. قیمت روز انواع کیف های ترمه را از مراکز پخشی می توان بهدست آورد که این گونه محصولات سنتی راعرضه می کنند.

قیمت تک و عمده آن داراری قیمت های مختلفی است. برای افرادی ه به دنبال خرید عمده و تعداد بالای کیف آرایشی ترمه هستند مهم ترین فاتور قیمت است. چرا که با خرید ارزان تر این نوع کیف می توانند سود بیشتری از فروش تکی آن داشته باشند.

برای این محصول سنتی می توان از ۵ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان قیمت داد. البته برای خریدهای بالا و تعداد زیاد تخفیف های بیتری قائل می شوند.

خریداران عمده کیف ترمه

از آنجا که ایران بزرگ ترین تولیدننده و بافنده پارچه ترمه است و این پارچه مصارف فراوانی هم برای تولیدات جانبی مانند کیف و کفش و استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی اماکن دارد، خرید و فروش این پارچه در سطح بسیار گسترده صورت می گیرد.

خریدارن عمده کیف ترمه این محصول را برای فروش خود و یا فروش به تولیدی های کیف و کفش و همچنین فروش به تاجران عراقی  خریدای می کنند.

کیف های آرایشی در تعدداد بالا و بسته به سفارش خریداران تولید شده و آماده می شود. خریداران می توانند برای خرید این محصول در تعداد بالا به تولیدی ها و یا مراکز پخش کیف ترمه مراجعه کنند.

علاوه بر این دو روش نامبرده فروشگاه های مجازی معتبر نیز می تواند مفید باشد.خرید عمده کیف آرایشی بسیار به صرفه تر از خرده و تکی آن است و با تخفیف های قابل توجهی به فروش می رسد که برای خریداران بهتر خواهد بود.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید