مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار انواع پارچه ترمه ساده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با انواع ترمهمحصولات تهیه شده از پارچه ترمهخرید پارچه ترمه به صورت عمدهسایت عرضه انواع پارچه ترمه

از گذشته پارچه ترمه ساده مرسوم بوده است به طوری که فقط نقش ترنج یا همان بته جقه های ریز و درشت در طرح تکرار می شود. و دارای رنگ های متنوعی است. اگر سری به بازار پارچه فروشی زده باشید انواع طرح ها در رنگ بندی های مختلف از پارچه ترمه را حتما دیده اید. این پارچه به چند صورت بافته و به بازار عرضه می شود:

  • پارچه های ساده
  • پارچه های طرح دار

پارچه ترمه ساده یادگار طرح های قدیمی ترمه است که هنوز هم این طرح ها با دستگاه های ماشینی بافته می شود و برای دوخت شال علم و مانتو و غیره کاربرد دار.

آشنایی با انواع ترمه

همانطور که در بالا هم بیان کردیم پارچه ها در دو نوع بافته می شوند: ساده و قابدار. خریداران می توانند طرح مورد نظر خود را ازمیان تنوعی از نقوش ترمه از جنس ابریشم و یا پلی استر انتخاب نموده و از طریق کارشناسان فروش ما ثبت سفارش انجام دهند.

پارچه های بافته شده از ترمه در تهیه و ساخت انواع محصولات سنتی و صنایع دستی کارآیی دارند. این پارچه برای مصارف تزیینی مختلفی خریداری و استفاده می شود. اغلب پارچه ای که برای دوخت پشتی به کار می رود برای دوخت رومیزی هم می توان به کار برد. چرا که از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است. امروزه همه پارچه های ترمه که ابریشم یا پلی استر باشند در نوع ساده و طرح دار آماده شهد و به فروش می رسند. نوع ترمه ساده چون از قدیم هم روج داشته بیشتر طرح سنتی خود را حفظ کرده است.

نخ ابریشم طبیعی را دیگر برای بافت ترمه استفاده نمی کنند. چرا که بافت ترمه بوسیله دستگاه صورت می گیرد و نمی توان نخ ابریشم طبیعی که از کرم ابریشم است را داخل دستگاه ها قرار داد. پس فعلا از ابریشم مصنوعی که ویسکوز نام دارد استفاده می کنند.

 

محصولات تهیه شده از پارچه ترمه

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم می توان از پارچه ترمه محصولات پرفروش و خوبی را تهیه نموده و روانه بازار کرد. یکی از ویژگی های خوب این پارچه این است که هم تولیدکنندگان صنعتی و هم خانگی می توانند این پارچه را به صورت طاقه ای خرداری نموده و به طور مثال برای دوخت کیف ترمه آن را استفاده کنند و از این طریق سود خوبی را به دست آورند. از دیگر محصولات ترمه عبارتند از:

  • رومیزی های ترمه
  • روتختی و روبالشتی
  • پشتی ترمه
  • صندوقچه ترمه
  • ست شاه نشین ترمه
  • کفش ترمه

این محصولات بیشنر در مناطقی تهیه می شود که خود بافنده پارچه آن هستند. شهرهایی مانند تهران و اصفهان و یزد. فروش این محصول به صورت عمده به نقاط مختلف ایران به غیر از این سه شهر انجم می شود/ شهرهایی که بیشتر توریستس و گردشگری هستند خواهان این نوع محصول هستند. مانند:

  • تبریز
  • شیراز
  • مشهد
  • شهرهای شمال ایران

اگر شخصی به دنبال پارچه قدیمی ترمه باشد باید گفت که دیگر وجود ندارد و فقط افرادی که آن را از مادربزرگ های خود به ارث برده اند دارند. به دلیل ماشینی شدن ترمه بافی امکان بافت ترمه قدیمی نیز دیگر وجود ندارد. چرا که به دستگاه چوبی و استادکار ماهر برای بافت طح دست باف ترمه نیاز است.

به همین علت ما طرح های نفیس و سنتی ترمه های ابریشم را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که در عین اصالت زیبایی وصف ناپذیری هم دارد.

خرید پارچه ترمه به صورت عمده

خریداران پارچه های ترمه عمده ان را ارزان تر از قیمت بازار از درب کارخانه خریداری می کنندو برای فروش به نقاط مختلف ایران ارسال می کنند. برای فروش بیشتر این افراد باید قیمت عمده پارچه های ترمه را کمی پایین تر از بازار اعلام کنند تا خریداران بیشتری به سمت آنان بیایند. چرا که قیمت پارچه ترمه در بازار از متری ۲۰ هزار تومن هست تا پارچه ابریشمی که متری ۵۰۰ هزار تومن هم قیمت دارد. فروشندگان عمده اگر می خواهند که همیشه در بازار باقی بمانند و فروش کنند باید پارچه باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب عرضه کنند. این به این معنی نیست که فقط پارچه ابریشم کیفیت دارد بلکه پارچه پلی استر هم اگر با تراکم بالا و رنگ های بیشتر بافت شود، از درجه کیفی مطلوبی برخوردار است.

پارچه پلی استر همانند پارچه ابریشم در دوخت و تولید همه محصولات ترمه به کار می رود. چراکه از قیمت بسیار کمتی برخوردار است پش مشتریان بیشتری رابه سمت خود کشانده است.  تاجران و خریداران عمده بیشترین محصول ترمه را که خریدایر می کنند عبارت است از:

  • رومیزی مربع ترمه
  • کیف ترمه
  • پشتی ترمه

برای خرید عمده این محصولات پر فروش می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

سایت عرضه انواع پارچه ترمه

سایت ها امروزه نقش پر رنگی در خرید و فروش افراد ایفا می کنند چرا که بسیار در دسترس اند و می توان به راحتی و از طریق یک جستجو در موتورهای جستجو و بعد ارتباط تلفنی قیمت ها را جویا شد. سایت ها به دنبال عرضه انواع محصولات با قیمت های متنوع و درجه بندی از نظر کیفیت هستند تا افراد بتوانند با بودجه های مختلف کالای مورد نظر خود را در آن پیدا کنند. به طور مثال در سایت های فروشگاهی محصول ترمه با قیمت های مختلفی نمایش داده شده.

تحلیل گران پیش بینی می کنند که به دلیل استقبال فراوان افراد از خریدهای ایننرنتی و تمایلشان به آن در چند سال آینده کسب و کارهای الکترونیک بسیار افزایش می یابد و مغازه ها و فروشگاه ها رو به تعطیلی می روند. چرا که مردم همیشه راحتی زرا انتخاب می کنند و سایت های اینترنتی توانسته اند این نوع راحتی و اطمینان را برای افراد به ارمغان آورند.

پارچه ترمه نیز از طریق نمایتندگی های معتبر به صورت عرضه در سایت های مختلف به فروش می رسند. چه افرادی که تمایل به خرید ترمه ابریشم درجه یک و اصل دارند و چه افرادی که می خواهند ترمه ارزان قیمت پلی استر بخرند می توانند از طریق همین سایت ها اقدام کنند.

عرضه پارچه و محصولات تهیه شده از آن در سایت های ترمه سازی، ترمه دوزان، ترمه خانه و ترمه یزدی امکان پذیر شده است. با سر زدن به این سایت ها می توانید پارچه یا محصول ومرد نظر خود را ملاحظه نموده و سفارش دهید.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید