مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ترمه یزد مستقیم از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی تولیدی های ترمه در ایرانفروش ترمه یزدترمه ابریشم هاشمیقیمت بقچه ترمهپخش عمده ترمهکیف و کفش ترمه
فروشنده روتختی ترمه یزد

فروش ترمه یزد امروزه در سراسر ایران و در پاساژها و بازار های سنتی هر شهری صورت می گیرد. تولید این کالای سنتی و نفیس در شهرهای زیر انجام شده و برای عرضه به بیشتر شهر های ایران صادر می شود:

  • تهران
  • اصفهان
  • یزد
  • کرمان
  • شیراز

البته که قدیمی ترین شهر در بافت و تولید انواع پارچه های ترمه چه به صورت سنتی و دست بافت و چه ماشینی و صنعتی استان یزد است. این شهر در بافت ترمه و سایر پارچه های سنتی حرف اول را می زند.

فروش ترمه یزد

معرفی تولیدی های ترمه در ایران

اگر مطلع باشید پارچه بافی در ایران قدمت درازی دارد. به طوری شغل بسیاری از مردمان این کشور ریسندگی و بافندگی بوده است. به طوری که با پیشرفت علم و صنعت بافت پارچه نیز به صورت ماشینی درآمده است.

یکی از بزرگ ترین شهرهای بافت انواع پارچه های مصرفی در ایران شهر یزد است. این شهر پارچه های سنتی و مدرن رابا تنوع بالایی از طرح و رنگ بافت هو به بازار فروش عرضه می نماید.

هر تولیدی سعی بر این دارد تا بتواند با تولید و بافت انواع پارچه های ترمه با کیفیت و درجه بندی خوب مشتریان بیشتری را برای خود جذب کند. برای همین منظور پارچه های عرضه شده در بازار ایران بسیار متنوع هستند و تعجی ندارد که قیمت های هر کدام نیز متفاوت باشد.

منظور از تولیدی کارخانه یا کارگاه های کوچک و بزرگی است که به بافت و دوخت ترمه اعم از ابریشم یا پلی استر مشغول است.

تولیدی هایی هم هستند که به خرید و استفاده از این پارچه ها مشغولند و از این راه امرار معاش می گذرانند.مانند:

  • تولیدی های کیف و کفش
  •  تولیدی های مانتو
  • تولیدی های تشک و ملحفه و سرویس خواب
  • تولیدی های انواع رومیزی

فروش ترمه یزد

ترمه ابریشم هاشمی

آیا برندهای معتبر ترمه ابریشم را می شناسید؟ یکی از معروف ترین شرکت های ترمه در زمینه بافت با نخ اصیل ابریشم ترمه هاشمی است که با دستگاه های موجود در کارخانه خود انواع ترمه های ابریشم درجه یک را بافته و به بازار عرضه می کند.

این شرکت قریب به یک قرن است که در این زمینه فعالیت داشته و هر روز با طرحی نو در زمینه بافت ترمه ها توانسته است بازار های خارجی را نیز در دست بگیرد. با خرید از این شرکت می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هر محصولی از ترمه که از این کارخانه می خرید نام ترمه هاشمی در زمینه آن بافت شده و این خود نشانه هویت و شناسنامه ترمه بوده و اصالت را در پی دارد. در واقع از ابریشم و اصل بودن ترمه هاشمی مطمئن می شوید.

 

فروش ترمه یزد

قیمت بقچه ترمه

بقچه نام محلی است که در قدیم برای انواع سفره نان و دستمال قرار دادن لباس ها و یا سفره هفتسین به کار می رفت. امروزه بافت بقچه از جنس ابریشم خود یک وسیله تزئینی است که برای رومیزی استفاده می شود. بقچه در واقع قدیمی ترین نوع ترمه است. اکنون در کارخانه های بافت پارچه ترمه انوع بقچه ها بافت شده که در تنوع طرح و نقش بی نظیر هستند.

علاوه بر بقچه تکه های دیگری هم به آن اضافه شده اند که ست رومیزی را تشکیل می دهند. خریدارانی که به دنبال ست سنتی باشند این نوع رومیزی را برای دکوراسیون خانه یا محل کار خود انتخاب خواهند کرد.

قیمت بقچه ترمه هم مانند سایر محصولات ترمه دارای تنوع است و فاکتورهایی سبب این تنوع قیمت می شود که برخی را در زبر بیان می کنیم:

  • مواد اولیه برای بافت بقچه ترمه
  • تعداد رنگ های به کار رفته
  • تراکمی که دستگاه با آن بقچه را می بافد
  • عرض بقچه ها
  • جنس نخ بافته شده
  • شرکت بافنده بقچه ترمه

فروش ترمه یزد

پخش عمده ترمه

بعد از تولید و بافت انواع محصولات ترمه و یا حتی پارچه خام آن نوبت به پخش این محصول می رسد که توسط مراکز زیر صورت می گیرد:

  •  پخش توسط خود تولیدی ها و. کارخانه داران
  • نمایندگی های معتبر در سطح هر شهر
  • مراکز پخش در بازار و پاساژ دفتر فروش دارند
  • عمده فروشان و بنکداران
  • پخش اینترنتی محصولات ترمه

اگر مراکز پخش ترمه را در شهر خودتان بشناسید به راحتی می توانید هر محصولی را که نیاز دارید از همین طریق خریداری کنید. اما روش آسانی که ما به شا پیشنهاد می دهیم خرید از کارگاه های تولیدی است که در فضای مجازی و اینترنت به صورت غیرحضوری محصولات خود را به فروش می رسانند. این مجموعه از جمله مراکز بزرگ پخش است که دارای تنوع بالایی از محصولات از رومیزی گرفته تا کیف و کفش و روتختی ترمه است.

مشاوران فروش ما در مجموعه ترمه آران به شما در ارائه طرح و نقش و همچنین لیست قیمت کمک می کنند.

فروش ترمه یزد

کیف و کفش ترمه

یکی از محصولات ترمه یزد که در سطح بالا در کارگاه های مختلف در استان یزد و تهران تولید شده و به بازار فروش عرضه می شود همین کیف و کفش ترمه است. صادرات این محصول سنتی نیز به خوبی توسط تاجران صورت می گیرد. البته که هنوز در زمینه صادرات این حوزه بسیار کار دارد و باید با شناسایی بیشتر بازار هدف و آشنایی با نیاز کشورها در این حوزه به صادرا تصحیح و اصولی آن پرداخت.

تنوع در دوخت کیف و کفش ترمه ترمه زیاد بوده و تولیدکنندگان با تلفیق کردن سایر پارچه ها و نخ ها با ترمه سعی در فروش بیشتر کالاهای خود دارند. از دوخت کیف پولی گرفته تا کیف های بزرگ کوله پشتی و ساک های مسافرتی  از این پارچه صورت می گیرد. چرم طبیعی و مصنوعی، اشپالت، نخ های لمه، بندهای تزئینی نمونه ای از خرج کارهای به کار رفته برای دوخت این مدل کیف هاست.

برای مشاهده کاتالوگ انواع کیف و کفش های ترمه و همچنین اطلاع از لیست قیمت می توانید با بخش مشاوران فروش ارتباط گرفته و سفار خود را به ثبت برسانید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید