مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین تولیدکنندگان ست ۳ تیکه ترمه رومیزی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نکته های مهم درباره خرید و استفاده ست 3 تیکه ترمهفروش انواع ست 3 تیکه ترمه سنتی
خرید رومیزی ترمه

ست ۳ تیکه ترمه دارای سه عدد رومیزی است که در ابعاد کوچک به بزرگ تولید شده و برای فروش روانه بازار می شود. این ست رومیزی از پارچه ظریف و نفیس ترمه دوخته می شود که با توجه به طرح ها و رنگ های متنوعی که دارد توانسته در بازار به خوبی عرضه شده و به فروش برسد.

تولیدکنندگان انواع این نوع رومیزی را در کیفیت ها و تراکم های بالا تولید نموده و در اختیار مشتریان عمده خود قرار می دهند.

نکته های مهم درباره خرید و استفاده ست ۳ تیکه ترمه

رومیزی قرمز ترمه

ترمه پارچه ای سنتی است که قدمتی دیرینه دارد و در گذشته اغلب با دست بافته می شده و کار بافت آن بسیار زمانبر بوده. ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه های بافت این پارچه در حوزه نساجی نیز بسیار پیشرفته شده اند به طوریکه روزانه می توان ده ها متر از این پارچه را بافت.

اکنون بافت پارچه ترمه فقط تسط دستگاه انجام می شود و دیگر ترمه های دستبافت وجود ندارند. ولی با این حال ترمه در حوزه صنایع دستی شناخته شده است و هنوز هم با این نام بیان می شود. ترمه به شهر یزد نسبت داده شده است و مردم این شهر در مراسمات مختلف از این پارچه سنتی استفاده های گوناگونی می کنند.

یکحی از انواع رومیزی ها که از ترمه دوخته می شود ست ست ۳ تیکه ترمه است که دارای طرح و رنگ متنوع است. هر کدام از این طرح ها که تولید و بافته می شود دارای زیبایی خاصی است.

یکی از نکته های مهم قبل از خرید ست ترمه توجه به نوع رنگ آن است که با دکوراسیون منزل و محل مورد استفاده هماهنگ باشد. در واقع اگر غیر از این باشد شاید احساس رضایت از خرید خود نداشته باشید چرا که محصولی که خریده اید از جلوه خوبی برخوردار نخواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید رومیزی به ان توجه کرد طرح های متنوع رومیزی موجود در بازار است که هرکدام زیبای خاص خود را دارد و خریدار با توجه به تیاز و سلیقه خود باید ان را خریداری کند.

اندازه ترمه و نوع کاربرد آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در برخی از موارد نیاز است که رو میزی فقط بخشی از روی میز را پوشش دهد و در موارد دیگری شاید لازم باشد که ترمه از لبه های میز آویزان شود و زیبایی اش در این صورت بیشتر باشد.

فروش انواع ست ۳ تیکه ترمه سنتی

فروش رومیزی ترمه

فروش ست ۳ تیکه ترمه ار رونق خوبی در بازار برخوردار است چرا که تنوع در طرح و رنگ یکی از دلایل مهمی است که خانم ها به آن توجه نموده و دوست دارند نمونه ای ازآن را در خانه داشته باشند.

این مهم سبب شده است که تولیدی ها و عرضه کنندگان مختلف برای جلب نظر مشتریان و اختصاص دادن بخش بیشتری از فروش بازار به خود، دست به رقابت بزنند. این رقابت در زمینه های مختلف صورت می پذیرد.

ست رومیزی ترمه که به صورت ۳ تیکه است دارای دو عدد عسلی و یک عدد نیم رانر به ابعاد ۱۰۰*۵۰ سانتی متر است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید