مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار انواع پارچه ترمه تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شناخت انواع ترمهقیمت هر متر پارچه ترمهقیمت ترمه اصلبازار ترمه در تهرانقیمت پارچه ترمه در تهران
ترمه یزدی

در بازار تهران می توان انواع پارچه ها از جمله پارچه ترمه را دید که در عرض ها و تراکم های مختلف به فروش می رسد. آیا نوعمصرف این پارچه سنتی را می دانید؟

از پارچه برای دوخت انواع وسایل کاربردی و مصرفی و حتی تزئینی می توان استفاده کرد. پارچه ترمه نیز همین کاربردها را دارد. گاهی یگ خانم خانه دار و گاهی یک کارگاه تولیدی خریدار این نوع پارچه هستند تا بتوانند برای خود یا گروه زیادی از مردم انواع وسایل مانند رومیزی یا کیف و کفش و یا روتختی بدوزند.

یکی از دیلایل محبوبیت پارچه ترمه سنتی بودن طرح های ان و همچنین تنوعدرطرح و رنگ است که سبب شده بتوان برای دوخت انواع رومیزی از این پارچه استفاده کرد.

 

شناخت انواع ترمه

برای عموم مردم شناخت ترمه اصل ازنوع تقلبی و بی کیفیت آن کاری دشوار است. برای همین منظورشخصی که به دنبال خرید نوتع ابریشمی و اصیل این نوع ترمه است باید به نمایندگی های فروش معتبر و یا خود تولیدی ها مراجعه نموده تا بتواند با بررسی و سوال از افراد مجرب با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد.

به غیر ازترمه ابریشم نوع دیگری از ترمه بافت همی شود که با نخ پلی استر است و همین امر سبب کیفیت پایین در ترمه می شود.

 

قیمت هر متر پارچه ترمه

برای خرید خرید عمده و طاقه ای پارچه ترمه ابتدا باید قیمت هر متر پارچه ترمه را دانست. چرا ه قیمت یکی از فاکتورهای مهمدر خرید هر چیزی است . مشتری بر اساس دانستن قیمت محصول مقدار مورد نیاز خود را می خرد.

پارچه ترمه نیز مانند دیگر پارچه ها دارای تنوع در طرح و همچنبن رنگ بندی فراوان است. همین امر نیزدلیل بر تنوع قیمت می باشد.

در واقع پارچه های ترمه در چند جنس نخ تولید می شوند:

  • ابریشم
  • پلی استر
  • نخ

قیمت هر کدام از این نخ ها نیز بسیار با هم متفاوت است. نخ ابریشم بسیار لطیف بوده و زیبایی خیره کننده ای دارد. در عوض قیمت محصولات تهیه شده با این نوع نخ گران تر از بقیه مدل های ترمه است.

 

قیمت ترمه اصل

آیا می دانید منظوراز ترمه اصل کدام نوع ترمه است؟ آیا فقط ترمه ای که دست بافت باشد می توان گفت که اصل است؟ اگر بگوییم که فقط ترمه های دست بافت ترمه اصل است حرفی صحیح است. چرا که فقط این نوع ترمه با نخ ابریشم طبیعی بافته می شد.  قیمت آن نیز میلیونی است.

اما به دلیل دشوار بودن این نوع بافت و زمانبر بودنش امروزه از نخ ابریشم مصنوعی استفاده می شود. و به دلیل منسوخ شدن ترمه دستبافت ترمه های ابریشم ماشینی جایگزین آن ها شده اند که امروزه این نوع ترمه ها نیز می توان ترمه اصل دانست.

چرا که از نخ با کیفیت و ظریف ابریشم استفاده می شود.

 

بازار ترمه در تهران

همانطور که در بالا نیز بیان شد از پارچه ترمه انواع محصولات پر کاربرد مانند رومیزی و پشتی و روتختی تهیه می شود که به سراسر کشور ارسال می شود. یکی از بزرگ ترین این شهرها تهران است.

در بازار تهران اگردقت کرده باشید می توانید مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک ترمه فروشی را ببینید که انواع محصولات خود را برای فروش عرضه کرده اند.

تولیدی های متنوع در استان یزد درشهر تهران نیز دارای نمایندگی هستند. این امر سبب شده تا افراد بتوانند دسترسی بیشتری به این نوع پارچه داشته باشند.

 

قیمت پارچه ترمه در تهران

در بازار تهران برای قیمت گذاری روی پارچه ترمه مانند دیگر پارچه ها نمی توان فاکتورهای مشخصی را ارایه کرد. تراکم و کیفیت و طرح و رنگ از عوامل اختلاف یک متر پارچه ترمه نسبت به نوع دیگر آن است.

انواع پارچه ترمه تهران را می توان در بازار به راحتی مشاهده کرد.

این نکته نیز قابل ذکر است که قیمت ترمه در بازار تهران نسبت یه یزد و اصفهان که از شهرهای تولیدکننده این پارچه هستند کمی بیشتر است.

پس برای تاجران و خریداران عمده به صرفه است که از خود تولیدی ها خرید کنند. امروزه سایت ها نیز کار را برای خریداران راحت کرده اند. می توان با مراجعه به سایت های تولیدکنندگان ترمه به راحتی خرید انجام داد.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید