مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت ست پشتی سنتی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

لیست قیمت پشتی یزدیانواع سایز پشتی سنتی
ست پشتی سنتی

ست پشتی سنتی از محصولات زیبایی است که می توان در مکان های مختلفی اعم از خانه،رستوران، باغ و ویلا و غیره استفاده کرد. امروزه نیز همچنان از این ست پشتی می توان از مراکز پخش پشتی ترمه تهیه کرد.

پارچه ترمه پارچه ای سنتی و ظریف است که در ساخت و ایجاد انواع محصولات سنتی کاربرد فراوانی دارد. محصولاتی مانند رومیزی،کیف و کفش سنتی،روتختی ترمه،شاهنشین ترمه وغیره…

ست پشتی سنتی

لیست قیمت پشتی یزدی

ست پشتی سنتی

قیمت پشتی یزدی با توجه به خرید عمده یا تک متفاوت بوده همچنین خرید مستقیم از تولیدی و یا خرید از مغازه ها دارای قیمت های متنوع است. افرادی که قصد خرید عمده دارند بسیار به صرفه تر است که از مراکز پخش وتولیدی هایی که در شهرستان هایی مانند یزد واصفهان وجود دارد خرید انجام دهند.

قیمت پشتی یزدی به فاکتورهای مختلفی وابسته است مانند جنس پارچه ترمه که ابریشم یا پلی استر بودن آن در قیمت بسیار تاثیرگذار است. همچنین نوع دوخت پشتی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت آن است. مواد پرشده داخل پشتی ها که پنبه باشد یا الیاف یا پرزقالی خود در قیمت پشتی سنتی تاثیر مستقیم دارد. قیمت پشتی جفتی و همچنین قیمت ست پشتی ها با یکدیگر متفاوت است. ست های پشتی اغلب هفت تکه اند که از انواع پشتی های مختلف تشکیل شده که هر کدام زیبایی خاصی دارند.

پشتی یزدی دارای طرح ها و رنگ بندی مختلفی است که مشتری و خریدار می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود و همچنین مقدار بودجه ای که قرار است هزینه بکن،د خرید خود را انجام دهد.

انواع سایز پشتی سنتی

ست پشتی سنتی

پشتی سنتی در سایز بندی های مختلفی تولید شده و روانه بازار می‌شوند. تولیدی ها اغلب علاوه بر پشتی مربع از پشتی های دیگری مانند پشتی مثلثی و بالشت گرد نیز جهت تولید بیشتر و همچنین حجم فروش بیشتر استفاده می‌کنند تا مشتری بتواند علاوه بر پشتی های مربع ست های زیبای شاه نشین را نیز داشته باشند.

پشتی های مربع یا پشتی دیواری نوعی از پشتی سنتی هستند که از دیرباز مورد استفاده ایرانیان بوده است. امروزه علاوه بر این نوع پشتی از بالشت گرد مخصوصاً در شهرستان‌های مانند یاسوج استفاده می‌شود. تشکهای به ابعاد یک در دو مترنیز دوخته شده و به عنوان زیرانداز همراه پشتی ها و بالشتک به فروش می رسد.

ابعاد پشتی های مربعاغلب ۶۰ * ۷۵ سانت می باشد. بالش گرد ابعاد پر شده ۴۵ در ۷۰ دارند. برای خرید انواع مختلف پشتی های ترمه در ابعاد و سایز های مورد نظر می توان به صورت مستقیم به تولیدی ها سفارش دوخت داد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید